آموزشی موسیقی

آموزش ویولن/گیتار کلاسیک/آموزش دف / سنتور /گیتار پاپ/ آموزش ارگ

آموزشی موسیقی

آموزش ویولن/گیتار کلاسیک/آموزش دف / سنتور /گیتار پاپ/ آموزش ارگ

آکورد گیتار پاپ دو آهنگ هدیه و فرنگیس از سیاوش قمیشی(8/6)

آکورد هدیه از سیاوش قمیشی(8/6)

D          A             Em                   D          A                 Em                  D

وقتی دستام خالی باشه      وقتی باشم عاشق تو    غیر دل چیزی ندارم        که بدونم لایق تو

D         A           Em                        D        A          Em            D

دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم           با تموم بی پناهی      به تو تکیه داده بودم

D           A        Em                       D           Gm            G    D7          D

هربلایی سرم اومد      همه زجری که کشیدم     همه رو به جون خریدم       ولی از تو نبریدم

D            A            Em                     D        Gm           G      D7        D

هرجا بودم با تو بودم      هرجا رفتم تورودیدم    تو سبک شدن تو رویا    همه جا به تو رسیدم

  


D            A          Em                     D        A              Em               D

اگه احساسمو کشتی    اگه از یاد منو بردی      اگه رفتی بی تفاوت     به غریبه سر سپردی

D           A         Em                       D          A            Em               D

بدون اینو که دل من     شده جادو به طلسمت    یکی هست اینور دنیا     که تو یادش مونده اسمت

 

خودم عاشق این آهنگ هستم.

سعی کنید با تمام احساستون بخونید.در ضمن خط آخر رو دوبار بزنید و رفته رفته صداتون رو پایین بیارید

آکورد فرنگیس سیاوش قمیشی(4/2)
 

Bm.................... Am..............C......................Bm

شب شب که میشه تو کوچه غم اشک من میشه ستاره

Bm................Am..........C................Bm

من چشمامو به ابرا میدم آسمون بارون میباره

Bm................Am......C......................Bm

میخونم آخ که دیگه فرنگیز عشق تو داغونم کرد

Bm..................Am..........C............ Bm

به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد

Bm..............Am.... C............Bm

دلم شده دیونه خدا خودش میدونه

Bm..................Am....C..............Bm

کوچه دلش میگیره سکوتشو می شکونه گیتار پاپ

Bm..................Am.... C........Bm

پنجرها با فریاد میگن کی باز میخونه




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.